شهر رمان

بهترین رمان ها را از شهر رمان رایگان دانلود کنید شهر رمان بهترین کتابخانه مجازی با برترین رمان های عاشقانه،ترسناک،پلیسی،طنز،کلکلی و غیره میباشد

شهر رمان

بهترین رمان ها را از شهر رمان رایگان دانلود کنید شهر رمان بهترین کتابخانه مجازی با برترین رمان های عاشقانه،ترسناک،پلیسی،طنز،کلکلی و غیره میباشد

شهر رمان
شهر کتاب مرکز دانلود رایگان رمان های عاشقانه ، ترسناک ، طنز ایرانی و خارجی
رمان برای اندروید
رمان برای ایفون
رمان با فرمت پی دی اف
بایگانی

نام رمان : رمان رخصت

نویسنده: ماهور فتحی

ژانر:عاشقانه

تعداد صفحات :۳۵۹

منبع:نودهشتیا

 خلاصه رمان :اون فرق داره با تموم دخترا-دختری که مردونگیش چوب شده تو سر نامردا-پسری که زندگی و دنیاش شدهدینش

قسمتی از رمان:ملک باشه و َم َلک باشه به کسی میدم که َکس باشه پیرهن تنش اطلس باشه ۱۱۸شاه شهر ما بیاد باصد برو بیاد با گنج هدیه ها بیاد ایا بدم ایا ندم به کسی میدیم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه ومهنازهم شروع کرد قر دادن بعد از ظهرشده بود ،وسه تایی رفتیم که حاظربشیمو بعد از اینکه حاظرشدیم بابای لیلا هم اومدونشسته بودیم منتظر مهمونا لیلا که وسایل پذیرایی رو روی میز چیده بود با نگرانی پرسید همه چی خوبه متفکر نگاه میز کردم و گفتم خوبه فقط

نگرانیش دوبرابرشد با قیافه ای وحشت زده گفت فقط چی؟

ظرف میوه رو ده درجه ی ماکسیموم بیار سمت چپ ومهناز اروم خندید لیلا هم چپکی نگام کرد وگفت مسخره چیه خو سندرم وسواس گرفتم ازبس اینارو جا به جا کردی ایفون به صدادراومد و بابای لیلا جواب داد و همه دم در ورودی خونه واسادیم واس پیشواز

اینم باهاشون اومده۱۱۹سلام دادیم و سه تایی آشپزخونه رفتیمصدای سورنا که نزدیک اشپزخونه نشسته بودن میومد که ارومو باتعجب میگفت مادرجون شمااینجایی؟مردم ازنگرانی به خداو منماز خنده ریسه رفتمحقته پسره ی شپش تاتو باشی ُقد بازی واسه من در نیاریسوری خانم هم گفت :وانگرانی نداره به ماهور گفتم بهت بگه دیگهاب دهنم شکست گلوم و به سرفه افتادم توقع نداشتم این قد ُرک وپوست کنده بهش بگه…._میشه من یه دیقه باهاتون صحبت کنم مادر جونواز جا بلند شد و گفت یه چند دقیقع عذر میخوام و رفت تو حیاط همچی که سوری خانم اومد بره چشمکی زدمو گفتم خودم میرم جوابشو میدم شما بشینین…

لینک دانلود:

 

رمان های پیشنهادی:

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی